Sammanfattning av läget

Här händer faktiskt inte mycket. Jag spenderade fredagen med att spela badminton i flera timmar (läs: strax över två) tillsammans med min syster för att vi sedan skulle åka till Willys och handla mat för flera hundra kronor. Blev upphämtade av David, aka Archin, för att äta lite kvällsmat hemma innan vi stack iväg för att se Lulespex. Var rätt trevligt, flera godbitar att bruka sig i framtiden om man vill citera något dumt, men var inte det roligaste jag sett. Fast sedan jag och Helena såg Tutankhamon i Lund så har vi faktiskt inte sett något roligare så snart får vi väl sluta hoppas. *flin*

Under lördagen så baxade jag ut mig själv och min dator till Boden för att sysselsätta mig med rollspelsLAN vilket resulterade i en hel del loggar på Antioch. Inte illa det, speciellt eftersom alla mina tre individer blev mer eller mindre upprörda. *garv* Kvinnor!

Söndagen slappade jag mig emst igenom. Fick lite födelsedagssång av Weras mamma och blev bjuden på pizza. Väl hemma så grillade jag och syster på balkongen och minsann om inte både mor och far kom ihåg att jag fyllde år i år igen. De har aldrig varit så bra på att minnas våra födelsedagar som sedan vi flyttade hemifrån. Rätt otroligt.

Jobbet jag hade är också slut (Tack gode Gud!) och nu väntar jag bara på lönen. Har dock sökt några nya, inte minst eftersom min handledare gladeligen rekommenderande mig till ännu en tjänst. Får se hur det blir med det. Fick dessutom mail från lajvarrangörerna idag. Yey! Lajjjjjjjjv! Jag kommer garanterat bli hyper. :D

Och för nördar som mig, och som råkar bry sig, så har jag återigen lyckats uppdatera Beams dagbok, så det går att läsa här.

Kommentarer
Postat av: Vicotnik

Var det jobbigt att jobba eller var det som mitt jobb, totalt värdelöst?

2008-05-20 @ 13:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0