Intriger i spel

Äntligen så lossande det hela. Alla dessa små hintar som min hjärna givit mig själv via mina egna och påhittade karaktärer. Nu förstår jag hur allt hänger ihop, hur Verdandi kan hålla Beam i så strama tyglar. Varför Beam inte gör något åt det och varför allt ändå är som det är.

Jag är glad att jag inte är någon författare, för jag hade ju aldrig blivit klar med någon bok så som jag håller hemligheter för mig själv. Å andra sidan: jag hade kanske klarat mig riktigt bra eftersom jag inte själv vet hur det slutar. Tänk då hur det skulle bli för mina eventuella bokläsare. Helt galet.

Jag saknar dock några få, få detaljer, men dem ska jag nog klura ut dem med. Bara jag tar reda på lite informartion från mina medspelare. Sedan.. Äh, varför ljuga? Jag ska, redan nu, låta lite sippra igenom. Det är ju ändå så strålande bra. *flin*

För eventuellt nyfikna ger jag er här tillgång till Beams dagbok:
Beams dagbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0