Bloggar för hela slanten

Pill, pill, pill, knåp. Ja så har det sett ut, eller hörts, ett bra tag nu och undra på?! Jag suger på HTML-koder men inte har jag vett att ge mig heller. Nej nej, för fan, hellre dör jag! Men till slut är den ändå klar; Beams dagbok! Och utöver att jag vill ha mellanrum mellan inläggen och slänka bort "länklistan" långt mer åt höger, så ser den annars fullt duglig ut. Fick dessutom hjälp med titeln av Wera. Yey!

Idag kom jag för övrigt för sent till gruppmötet på Arbetsförmedlingen, men kom undan med en ursäkt och löfte om bättring. Typ. Jag slapp till och med undan det senare. *he, he* I vilket fall så kom jag i rätt god kontakt med flera nya personligheter och även om dem är en del år yngre än mig, så tycker jag att det känns bra. Knappast som om jag har många restriktioner kring vilka jag umgås med, eller än mindre; vilken ålder de bör ha. Trevliga typer i alla fall, även om hela gruppen inte faller in i den kategoriseringen. Men som vanligt så har jag både selektiv hörsel och syn så de faller, som alltid, till bakgrunden.

I morgon är det tid att ta tag i deklarationen. Jag räknar med att det ska gå rätt fort och samtidigt så kan jag passa på att slänga ut en hög papper som inte länge är till någon nytta. Två ting i en smäll.

Annars är det, som alltid, en hel del spelande i luften. Igår hann jag dessutom med syskonskapet, så att Adana kunde gå omkring och vara självgod och bara därför uppdaterade jag förstås hennes dagbok också. Ville annars slänga Noominas, mycket för att den är jobbig att skriva, men också för att hon så sällan spelas. Men tji fick jag för minsann om jag kom på hur man gjorde! Men det löser sig nog, det med.

Nu, däremot, blir det nog fan säng för mig.

Undrar vart jag gjort av fjärrkontrollen till datorn...

image60

Beam. Tecknad av Verdokai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0