Radioprat

Man vet att det närmar sig avresa när man får vara med på morgonpasset och önska en låt, med motiveringen om att man snart "flyr" landet. Det är vad som hände idag på Sveriges radio

Bilen har jag däremot kvar och det börjar bli lite av ett orosmoment. Helst ska den vara borta till fredag redan men blocket verkar inte vara på min sida. Kanske måste jag dra ner den till en fyra tusen innan någon nappar? Jag som gärna velat ha fem för den. Nåja, den som hinner får se!

I vilket fall ska det bli skönt att komma iväg, trots både bil och den ansökan som ska gå igenom tre statliga verk innan den kan komma till vila. Bara jag kommer iväg så borde det lösa sig hur som, känns det som i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0