Städa

Jag är förvisso inte klar rent allmänt, för systerns rum behöver avhåras, men det tänkte jag spara tills jag packar ner datorn. Huvudatorn då, för jag har två till...
Dessutom handlar det om att flytta en och annan större möbel för att komma åt bakom dem, men jag har i alla fall skurad av badrummet och dragit ut ugnen för att städa bakom den innan jag putsade av resten av kökets exteriör.

Således torde kök och toalett/badrum vara avklarade och därmed borde hälften vara klart, i stora slängar. Speciellt som jag passade på att dammsuga av rummen per se också.

Ikväll ska jag visst bli bjuden på älgstek däremot så när nu lägenheten är ren ska jag nog passa på att själv ta mig ett bad. Ett besök till systembolaget blir det också, för till älgstek krävs det nästan något rödvin.
Eller i alla fall någon god cider. ;)

/VildKatt - har ont i fötterna (efter gårdagens kendoträning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0