Packa

Det är snart dags, igen. Eller ja, snart dags helt enkelt. Som det ser ut nu så är det antingen på tisdag eller onsdag som jag drar mig ifrån Luleå för att utforska sydligare breddgrader. Det har packats i dagarna två nu, eller snarate sorterats.

Röda korset ska får -ytterligare- två svarta sopsäckar till bredden fylld med kläder och saker. Själv tycker jag mig fortfarande ha för många kartonger överallt och då är inte ens filmerna på plats ännu. I slutändan blir det dock en resväska med kläder, en massa skivor, ett par klänningar, två större datorer och en lap-top, en låda fylld med cd-skivor till datorerna, en påse med smink och dylikt och en enorm kista med lajvkläder.
(Okej, kistan är kanske inte enorm, men stor nog att ge mig svettningar!)


I veckan nu så blir det först kendoträning ikväll, med Jenny som sällskap för att hon ska få en chans att känna efter om det är något för henne. Därefter ska jag till stallet i morgon, antagligen på kvällen, innan jag börjar se ett slut för vistelsen på Åkerbärsstigen. Joel har varit snäll nog att lova mig sovplats hos honom de sista dagarna därjag ska spendera en del av helgen i stallet innan det bär av mot Byske som första anhalt.

Så, packningen är så gott som klart, så i morgon är det städa som gäller.

Håll tummarna för att Sels bror Dennis hinner fixa min dator också.

/VildKatt - redan trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0