Det tar aldrig slut

Att packa tar då aldrig slut. Det absolut sista från lägenheten tog jag igår efter en sista tvätt-tid, men idag kommer jag så klart på att jag har sakerna i rollspelslokalen kvar! Inte för att det är några enorma mängder, men det är fortfarande mer än inget alls, så klar är man ju då inte.
Fördelen i hela den här smeten av saker man samlat på sig under åren, är att jag fått klartecken från Sels bror Dennis att min lilla lap-top är klar och redo! Något som gör att jag kan lämna både mac:en och PC:n i Byske i morgon och därmed faktiskt får plats att andas och slipper ha katten upptryckt bland resten av tingen.
Det är så skönt när saker och ting löser sig. ^__^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0