Lösningen på problemet..?

Igår skrev jag om problemet med att få ihop det så att både den andra kvinnliga arbetskamraten och jag skulle kunna få jobba lite på kvällstid för att pusta och bona upp giolvet i klubbhuset. I morse lät chefen meddela lösningen. Jag och den manliga arbetskamraten (behövs två pers för att kunna flytta på "alla" möblerna) fixar saken i morgon eftermiddag / kväll och, om det behövs, tar båda de andra det på fredag också.

The grand solution!

Anyway, med det undanstökat lagar jag nu till en stor jävla biff, gjort på älg- och flsäkfärs. Och lök. Den blev enorm och första provsmaket visade snabbt att jag saltat och pepprat för lite. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0