Pillerburk

Doktorn och barnmorskan har fått samtal av mig idag, och efter ett besök hos den förra så har jag nu fått recept på en hel del allergimedicin som jag ska hämta upp ikväll. Något som kommer kosta mig en ganska rund slant med pengar. Allergimedicin och P-piller - här tar vi hela apoteket i besittning! Näsdroppar, både med och utan kortison, tabletter och ögondroppar. Blir jag inte kvitt allergin nu blir jag det fan aldrig!

Har alltså också blivit bortbjuden till en Jenny och ska se på en serie och låta katterna hälsa på varandra. Inte varje dag Porthos får följa med till en helt ny lägenhet sådär helt appropå. Får nog ta och klippa klorna på honom innan, för säkerhets skull. Inte för att han lär bråka, men allting kan ju hända om det vill sig illa, så man kan lika gärna passa på.

Var förresten på "testa på hundkapplöpning" tillsammans med Sel i helgen och fick lånat en mellanpudel som fick ställa upp. Klipp kommer dyka upp på Y-tuben, men under tiden kan jag bidra med den här videofilmen på en hel del hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0