Glad sommar!

Allergin är ett jävla skit - och vägrar släppa gör den också, trots piller, och droppar och spray och hela skitet, men midsommaren flöt på i ett lagom tempo. Det firades med bad i badtunna, bad i havet, ömsint prat i nattens ljus, och trav på midsommardagen i Skellefteå med mig som chaufför på vägen hem - i partybilen. Allt som allt får man tacka Sel med familj, och vänner, för en UNDERBAR midsommar som verkligen satte upp mitt humör ett par behövliga hack!

Men något som nyss slog det är resan som väntar. Visby och Gotland ska få besök av mig under medeltidsveckan v. 32 (7-14 augusti) och jag längtar som en gnu kan längta efter Afrikas vida slätter! Flyget är bokat och betalt och ytterligare 2000:- ska ge mig rum i en lägenmhet! Fy fan, Gotland via lägenhet är ett helt nytt fenomen för min del. Känns som värsta lyxen - och fusket.

WIII! Jag skulle... behöva några nya lajvkläder känns det som, men vad fan.. Att köpa det nu??! Nej, jag bör nog snarare testa det jag köpte sist, som ännu inte använts. Hu! Nu ska jag räkna ner veckorna innan avfärd - och försöka jobba så mycket som möjligt för att spara ihop vad jag nyss slösat bort. Nästa extrapass blir på söndag mellan 12-15.

..ska bara bli av med allergin också.


LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0