Söndagsnervositet

Helt crazy hur saker kan ändras på typ ingen tid alls. Jag satt just i godan ro och åt min första hemmagjorda stek med grönsaker och sås gjort på sky och rödvin (himla gott!) när det dimper ner ett sms. Jag som trodde det var från en spelkamrat till mig, blev istället tillfrågad om att ta en fika, och det av en hemskt trevlig snubbe.

Så långt så väl, men jag har anledningar till att tro att han är mer intresserad av mig än jag av honom, så då är frågan hur man bäst avtackar sig eventuella romantiska känslor, men gärna tackar ja till idén i stort.

Efter lite vilt rådfrågande på min favoritchat kom jag fram till det enda rätta:

"Så länge det är på vänskaplig nivå så låter det awsome!"

Nu ska jag bara vänta på ett svar på det också, och jag tror att jag hinner sluta andas på den tiden.
Himmel. VildKatten är rätt jävla tam ibland.

Nej, förlåt: mesig!

T-shirt med bra tryck

Blir nog nästa inköp

 

Uppdate: Fika i morgon klockan 12-ish. I goda vänners lag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0