Sjuk

Nu är jag förkyld och risig igen, antagligen som ett svar på att jag nyligen varit och sprungit i Umeå som en galning under uppstarten av lajvet Skyfall tre. Ont i halsen, feber och hes som en gnu - det är jag det.

Det som lindrade halsen bäst, så långt, var dock att äta honung rakt av. Inte för att jag gillar honung, men det är bättre än mycket annat. Blir väl snart att gurgla i saltvatten som Sarah föreslog över facebook.

Överlag ska jag annars börja skriva lite mer häröver. Inte minst ska jag väl försöka att uppdatera folk vad gäller jobbsökande, för nu är jag igång med det igen. Utöver att jag pluggar till jägarexamen och försöker se om jag kan ta och lära mig Matte B. Men just idag? Idag kan vi nöja oss med att veta att jag är sjuk och därmed kass.

Kass, kassare, påse.

Kommentarer
Postat av: Styleformen

Tjenare, trevlig blogg du! :P

2011-02-14 @ 15:39:14
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0