Hästnörd

Jag är inte bara nörd, jag är knäpp också!

Sitter och spelar ett hästspel som går ut på att föda upp och tävla med hästar, vilket låter mer action än vad det här, men jag tycker ändå det är rätt roligt alltihop. Anyway så har man ju alltid problem med att döpa alla hästarna man föder upp, så jag har slagit ut på en ny linje och namngett mitt fullblodsstuteri "Rollspelsgarderoben" och alla mina föl därifrån får namn från de rollspelskaraktärer jag har. Inser förstås att det kommer komma fler föl än jag har karaktärer till, men eftersom de brukar döpas om när de sålts så kommer jag nog kunna återanvända en del. ;)

Men bara så att ni ska förstå vad jag menar så har jag gjort ett litet urklipp från skärmen:



Spelet? Det finns här: Howrse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0