Här händer inte mycket...

Inte i bloggen i alla fall. Låtom oss kalla det för sommarsyndromet? För i verkligheten händre det saker, även om det mest inneburit abete för min del - trots ett och annat framsteg inom den annars också mer sociala sektorn.

Att jag inte tänker sitta ner och försöka sammanfatta all idioti jag mött på jobbet, och från ett håll som jag trodde var ett klart vänskapligt sådant (som jag sedan bröt helt med efter att ha skickat några argsinta sms) beror bara på att jag inte har tid. Eller ja, jag skulle kunna ta mig tid förstås, men jag anser att det är viktigare att fylla på den nya iPoden med musik, sedan packa och städa.

Jag drar nämligen till Gotland och Visby för att besöka Medeltidsveckan! Det var år sedan sist och jag har en ganska generös budget, så jag ska fan inte göra mycket mer än att njuta i största möjliga mån, och bara vara ledig! Det skulle förvisso bli en del regn, men för en som knappt sett regn på hela sommaren (heja Luleå) känns det för närvarande mest uppfriskande!

Så en och annan bild dyker väl upp på fejsboken, och i övrigt kan jag inte bry mig mindre. Jag tänker inte tänka på störda facebook-uppdateringar, inte tänka på folk på jobbet som ibland får mig att börja tugga fradga - och ringer någon till mig i fyllen och tigger skjuts så ska jag be dem dra åt helvete:

FÖR JAG HAR SEMESTER! HURRA!



St:Göransporten och Norde gravar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0