Sjuk igen - Hordes, dag ett?

Den här hösten känns så besvärlig. Kan inte ha många veckor kvar på jobbet, men så sitter man här igen. Inte direkt illamående idag (vilket jag var igår - varav hemgång gällde) men med någon torr slemhosta som får mig att ulka hela tiden, och småfeber. Så jävla skoj - not!

Ska dock försöka ägna dagen åt att dammsuga en sväng så jag kan få bort lite katthår, och kanske få undan rentvätten. I övrigt ska jag försöka ta tag i att skrapa bort gjutskägg på mina Hordes. Låter lagom avancerat och svårt. Det kan man göra sådär lagom medan man ser på en film eller så. Eventuellt orkar jag tvätta dem också. Något man bör göra, speciellt på metallfigurer, för att få bort rester av metallen och eventuellt gjutpulver, vilket gör att färgen har större chans att sitta kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0