Plans failed

Ni vet hur det är va? När man skriver en sak, för att allt är klart, och sedan går allt åt helvete?
Nå, nu är "åt helvete" lite väl magstarkt eftersom saker ändå går ihop för mig, men efter att ha blivit lovad jobb till den 29:e så blir man ändå lite störd över att, igår, få veta att jag bara har en veckas arbete kvar. Bara för att jag skrev ner i förrgår att jag var garanterad jobb i två veckor till. Nu gör det ju ingenting eftersom jag ändå är kvalificerad för att få a-kassa, men det är ändå en plump i protokollet.

Sedan skulle jag ju jobba på Heroes igår. Shit heller. Tydligen hade den andra bartendern surat till och trott att barägaren skulle byta ut honom med mig, så jag fick stanna hemma igår. Eventuellt blir det väl så idag med. Också en sak som egentligen inte spelar så stor roll, men som ändå ger mig lite mindre pengar än jag räknat med. Alltså ännu en plump i protokollet.

Men jag ska inte klaga. Snart kommer nya datorn hem och jag kommer snart få gott om tid att föra över saker från denna till den nya, och omprogramera både mg och World of Warcraft till den nya burken.

Och så ska jag komma ihåg att ta med mig expansionen till Sagan om Ringen Risk, åt Lisa inom snarast, så att jag kan få mig en lektion i spelet i retur. Jag som aldrig spelat Risk och än mindre Sagan om Ringen versionen.

Om det var den Lisa ville ha, vill säga.


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Sälgs denna möjligtvis?

Svar: Tyvärr har jag den inte kvar, så svaret får nog bli nej.
VildKatt

2013-10-12 @ 17:11:44
Postat av: Christoffer

Ok, har du något tips på vart du köpte den eller om du vet något annat ställe som säljer den? Har försökt få tag i den i ett tag nu.

Tack på förhand. :)

2013-11-13 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0