Längtar efter...!

Saker fortsätter att hända häromkring. Har fått jobba extra förra helgen, samt varit med på ridlektion och ätit födelsedagsmiddag hos Arvid och sedan har det fortsatt med jobb. Med all säkerhet blir jag kvar på golfbanan tills den 29:e november, sedan får vi se vad som händer. Just nu håller jag dock på med en del projekt. Dels tvättade jag upp en hög golfbollar som jag idag sålde till golfshoppen, dels håller jag på att sälja vinterdäck som tillhört Opeln vi hade för ett par år sedan. Alldeles nya och snygga som jag hoppas på att få sålda nu när första snön fallit! Två centimeter eller så hann det komma innan det började smälta av en smula - och ge blankis på vägarna! Perfekt tillfälle att få sålt vinterdäcken med andra ord. Håll tummarna för att de snart är borta!

Annars ska jag jobba dubbelt i morgon. Först på golfbanan, sedan på Heroes, vilket ska ske också på lördag. Något som kommer att äta upp merparten av helgen med andra ord. Men litet klirr i kassan är ju aldrig fel, speciellt nu när man är skuldsatt!

Satt nämligen och beklagade mig för Greger häromdagen om att World of Warcrafts skapare Blizzard inte längre ska stödja Power PC for Mac, vilket utesluter min dator från det spelet. Något som gör att jag inte kan spela några "vettiga" spel alls över datorn. Anyway så menade jag på att jag inte hade råd till en ny dator, eftersom min bil konstant går sönder och käkar upp vad litet jag sparat undan, och jag knappast vill ringa varken föräldrar eller bank för en sådan sak. Han erbjöd sig dock att låna mig pengarna som krävdes! Helt jävla otroligt! Så jag kikade runt lite och tvingade folk ge mig sina åsikter gällande lite datorer och vips! Så hade jag hittat ett paket jag ville ha och saken var biff! Jag FÖRSÖKTE faktiskt motstå, men frestelsen var alltför stor!

Så nu sitter jag och väntar på ett jättepaket från komplett.se som kommer ge mig en awesome speldator, tillsammans med tagentbord, mus och högtalare, samt en 24 tums skärm! Jag är uppspelt! XD Den lär komma i början på nästa vecka och jag längtar så sjukt mycket redan sedan igår, att jag snart tror jag kryper ur skinnet! Är en evighet tills den är här, känns det som!
TUSEN OCH ÅTER TUSEN TACK, GREGER! Här ska det snart spelas så tagenterna glöder!




Sen gäller det bara att betala tillbaka pengarna igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0