Frustration.

Två veckor?! Helvete heller. Dagen efter jag fick reda på att snyggingen ska till Kiruna för att arbeta, ja då ringer de så klart och säger att han börjar nu på måndag. I morgon, that is. Så nu har jag just lämnat av honom på tågstationen och det var det.. Två veckor blev fem dagar. Förvisso dagar med sommarvärme, men det var ändå ytterst stressande att veta att man bara hade fem dagar att förbereda sig. För sanningen att säga är det rent mentalt det är svårast att ta det faktum att ens snygging ska vara borta fyra månader, rent praktiskt är fyra månader rätt lite. Speciellt som att det ju inte är omöjligt att vi faktiskt ses under tiden.

Bara att hoppas på att det inte blir mycket längre än fyra månader. Hösten är jävligt oviss för min del, och inte bättre för hans, så vem vet? Inte du, och fan inte jag.

Men ingen tid att sörja, för nu ska jag iväg och spela rollspel och under eftermiddagen ska jag städa upp här hemma. Det är nog för en söndag och sedan börjar ju arbetsveckan igen. Bara att hålla igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0