Dålig sömn

Träningsvärk och trött och återigen har jag drömt skumt!

Den här gången var jag först på någon skönhetssalong där Eva Lekeberg arbetade och där en av hennes väninnor (som jag tydligen känner till en smula, men inte minns namnet på) skulle passa på att fixa plastikoperation för merparten av kroppen. Satt och höll bekantingen sällskap ett bra tag medan denna kladdades på ett lager zink (?!) tills det blev sent. Typ.
Därefter begav jag mig efter att ha lämnat av ett "lycka till" bara för att gå genom Malmö på väg hem till mina föräldrar. På vägen såg jag David Hagman på ett café, som jag vinkade till, och mötte därefter Björn Jacobsen med en snorig unge i barnvagn.

Vi tog sällskap till folkets park där ungen rymde ur barnvagnen och skulle till karusellerna - trodde han. Jag vägrade låta snorungen bestämma och menade att han skulle sitta kvar så skulle Björn ta honom dit -efter- att jag kommit hem till mina föräldrar. Hem som tydligen skulle gå över ett par balkongbyggen (där man fick klättra), genom en liten allmän butik, där jag försökte köpa mig en billig bur för att ha Evas råtta i, då den inte längre ville vara hos mig. Tydligen har jag burit med mig den rätt länge..?

I vilket fall hade jag inte råd med burar, så det blev att sätta råttan i en plastbehållare, så den skulle sluta bita mig, sedan ringde min mobil och någon menade att jag skulle sluta slå fel nummer när jag ska ringa nummerupplysningen..

Och allt blir en smärre röra i mitt huvud när jag sedan vaknar av ringklockan och kännner mig allt annat än pigg.

Men frukosten är snart intagen och jag ska iväg! Jobb, jobb!

Fluffkanin
Kunde jag inte drömt om något fluffigt istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0