Botemedel: Shopping

Har inte varit mitt mesta jag i veckan. Snarast tvärtom. Hängig, slö, sömnig och allmänt nedstämd. Veckan stannar dock inte upp för det utan det är, om inte annat, bara till att jobba på. På sätt och vis är det skönt att det är arbetssäsong nu eftersom jag annars skulle börjat tugga fradga om jag varit ensam med mina tankar. Bara det! Men som sagt, veckan har inte stannat upp bara för att jag velat krypa in under en sten. Istället har jag aktiverat mig rätt bra i veckan.

Dels har jag besökt stallet och varit ute med hästarna under måndagen, då det i övrigt regnade på mig. Jag gillar inte regn kan tilläggas, såvida det inte är skönt duggande, så mycket mer än en promenix med Figaro blev det inte. Brrr! Igår var däremot jag och syster iväg och handlade lite prylar man behöver. Som tvättmedel, diskmedel och så vidare. Dessutom kom vi hem med en elgrill, en hängmatta, en matta, mat och badprylar! Hejdå pengar!

Jag fortsatte sedan med att beställa BH:s från figleaves och kläder från Ellos, så där försvann lite pengar till.
Sedan for jag till Myrorna för att möta upp med Elin idag, så vips så blev där ett par träningsbyxor och två jackor också. Ja, och så två par manchettknappar! Yeah! Nu gäller det dock att hålla rätt på pengarna så att inte bilpengarna ryker med!

Annars blev jag förälskad i en låt idag. Lite förvånande, även om jag knappast är kräsen med musik, så var det gruppen The Ark som lämnade av detta guldkorn som jag genast snappade åt mig! Köpte den via iTunes och nu knarkar jag den på repeat och sjunger glatt med. Det sista till min systers stora förtret anar jag. XD


I didn't mean to cause you pain
I didn't mean to cause you trouble
I never meant in any way
To be a weight on your mind

And all this time I've been so goddamn stubborn
All this time
So selfish and unkind

Stay with me, stay with me
Stay with me, stay with me
What in the world could make me feel so real?
Only you can make my life worth living

All this time I've been afraid
That you would see through me
That beneath the tricks and traits
There would be nothing to love

And no one has ever
Reached so deep into me
No one has taken me
So high above

Stay with me, stay with me
Stay with me, stay with me
What in the world could make me feel so real?
Only you can make my life worth living

And it's cold outside
And I'm on the streets tonight
If this pain is just an illusion
Will you show me what's real tonight?

Oohh
Stay with me, stay with me
Stay with me, stay with me
What in the world could make me feel so real?
Only you can make my life worth living
Oh, stay with me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0