Städröj

Att vara emo-unge på kommando gick som det gick - åt helvete. Uppenbarligen har jag redan lyckats göra mig av med den tyngsta självömkan när jag for till lipen för någon dag sedan. Igår gick det nästan inte alls och jag somnade dryga tio minuter efter sänggång. Jahapp. Det var det alltså!

Idag är en ny dag och jag vaknade vid halv tio, bara för att välja att ligga kvar och smådrömma tills nyligen då jag klev upp och gick ner till tvättstugan. Det är nämligen städdag idag! Här ska tvättas, dammsugas, och den rena disken ska undan. Försöka dammsuga av gardinerna och småpyssla lite. Skura av badkaret inte minst!

Och nu har jag lite bilder från mi maskeradfest. Är bara tre som fastnat på bild, utöver akvariet och katten, men det är ju alltid något. Arvid kanske har någon bild han med, men dem har jag i så fall inte fått. Niklas skickade däremot sina som nu går att finna här: Bilddagboken.

Porthos vaktar akvariet

Här är ett spel ni borde prova btw. Ett enkelt litet flash-spel som heter Robot Unicorn Attack! Och jodå! Fullt med rosa, regnbågar, löjligt glad musik och en robotenhörning! XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0