Belsut

Har lite beslutssvårigheter. Är nämligen inte alls pigg på att ha hand om min studiecirkel idag, men är i behov av att sitta och måla mina egna små figurer. Smidigt, är allt jag säger. Inte för att jag är direkt hängig, men jag är slö och...lat. det är nog ordet jag söker: lat. Att jaga fram en framlykta till bilen är inte hellerdet lättaste i världen har det visat sig, men till vecka elva måste jag bli klar för jag har lovat Karin att assistera med hästarna medan hon är borta! Jajamen, löften ska man hålla! Speciellt när det är uppenbart att en annan får problem om man är besvärlig! I värsta fall får jag väl annars tigga till mig en lånebil, helt enkelt. ;)

Funderar på att spela lite Icewind Dale nu, sedan packa ihop Lilla Söta och faktiskt ta sig till spellokalen ändå. Är ju med i ett så kallat "Varulvsspel" över forumet i rollspel.nu och första utröstningen sker idag så det skulle vara fint att ha tillgång till dator också nere i spelhålan så man kan se vad som händer. Lite som Expedition Robinson, fast nördigare och med redan låsta allianser...

Drömde en massa idag med. Som att jag var tillbaka på Kryddgårdsskolan i Malmö för att gå i skolen igen med gamla skolkamrater, trots att vi uppenbarligen alla var över grundskoleålder. Och att jag och syrran gick utmed Bodens golfklubb, utmed väg 97, en varm sommardag medan jag bar på två stora hammare. Detta senare för att det var så varmt i sängen denna natt. Så varmt att jag trodde det var sommar - uppenbarligen. *skratt*
Och så drömde jag att jag flyttade till en tvåa i Luleå, för att syrran ju eventuellt ska härifrån till hösten. Tänk så mycket hjärnan kan spöka med en ändå? Fast det ska faktiskt bli intressant att se vad som händre framöver. Om någon månad kommer jag ju börja jobba igen, men till hösten.. kan det hända mycket!

Det kommer snart bilder från maskeraden också. I alla fall några stycken, så håll er uppdaterade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0