Japandrömmar

Har drömt skumma drömmar om Japan hela natten. Merparten gick ut på att jag och några kamrater skulle genomgå några dåliga tester på ett hotell för att se om vi var värdiga att vara med på ett styörre fest-spektakel på hotellet. Allt medan vi var inackorderade hos någon äldre dam som gärna såg att vi hade husdjur med oss, bara de bodde på toaletten. Nu är Japan skumt i sig, som min kamrat Debbie poängterade, så testerna till festen (där vi bland annat hade varit filmade en hel dag, utan vår vetskap, bara för att senare få våra sämre beteenden uppspelade för oss) var kanske inte direkt skumt.

Däremot var det skumt att jag, under hela nattens underliga drömmar, bara såg en enda japan. Alla andra var blekfisar från typ Europa. Det är fan skumt.

I vilket fall är det kanske underförstått att jag har feber och sitter hemma och har tråkigt med en torrhosta. Sitter och hoppas på att någon vill spela med mig, annars får jag väl ge mig på Word of Warcraft igen.

Japansk Harry Potter. Kunde varit en del av drömmen, men det var det inte. Tur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0