Bra fredag

Var med en snutt i radion idag. Inte mycket alls, men jag ställde upp i en tävling där det gällde att gissa högre, eller lägre, gällande badtemperaturer på olika badplatser. Åkte ut på andra försöket. Tydligen är det varmare att bada i Gällivare än det är att bada i Arvidsjaur. Bara så ni vet! Kan vara bra att veta om ni själva ska gissa på det vid tillfälle!

På jobbet fick jag sedan punktering på min gräsklippare. Verkar varit en peg som stickit hål på däcket. Lagom smidigt med tanke på att det inte var så längesedan sedan jag sist fick punka på jobb. Inte med samma maskin förvisso, men det är typ bara jag som fått det i år. Men ni vet ju hur det är, fastnar man inte med maskinerna så är det något annat som går fel!

Roligt är däremot att jag fixat mig ett par biljetter till, och från, Norrköping, vilket ska ske den 7:e augusti. Tänkt gå på kräftfest hos Han (Rickard) innan han far iväg till Australien. Ska faktiskt försöka få tag i Emelie också för att kanske ta en fika eller något med henne. Skulle vara riktigt roligt det med!

Dessutom har jag gjort en viss föränding här, men vad den går ut på tänker jag faktiskt inte skriva om nu för Karin ringde och vill ha med mig ut och motionera pojkarna, så nu drar jag från datorn. Tjingeling!

-----

Och så har jag äntligen fixat den, två år efter planerat datum:


PIERCING!
(Ser ut som sju svåra år där. Hade ju klivit upp klockan fyra, jobbat hela dagen, piercat mig, stuckit till stallet och kört Hogge, samt badat innan jag, på bilden, skulle in mot stan och ta några cider. Phu!)

Kommentarer
Postat av: Petra(Pitsky Witsky)

är o snokar runt lite. Och så får man se en förändring. Piercing!

Snyggt!!! Passar dig pessica!

2010-07-26 @ 17:10:33
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Var med och tävla om ett fint namnsmycke! :)

http://loon.blogg.se/2010/august/tavla-vinn-ett-namnsmycke.html

2010-08-27 @ 12:30:22
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0