Tankeverksamhet

" Ibland är det faktiskt skönt när livet är lite komplicerat. Nog för att man hämmas av en och annan restriktion emellanåt, men på sätt och vis är det just detta som gör att man ibland längtar ännu mer efter saker. Förbjuden frukt och allt det där... "

Citatet är, tråkigt nog, tagit från mig själv och mitt eget facebook-inlägg efter det att en liten tanke slagit till mig. Egentligen finns det inte så mycket mer att säga än att det känns så verkligt sant i detta nu. Sällan jag alls tänker om jag alls kan undvika det, men ibland slår verkligehetn till och det gjorde den nu medan Sel och hennes hund var ute och luftade sig (samt köpte grädde och smör till kvällens måltid av plättar).

Jag skulle vilja vidareutveckla allt det här vid någon punkt, och just nu hoppas jag faktiskt på att jag också ska få kunna göra det endera dagen. Jag är, helt enkelt, en sådan som vill dela med sig och är usel på att hålla hemligheter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0