Hästflicka - dag ett.

Så var första dagen med hästarna till ända. Var där igår förvisso, men jag spelade Mage sedan (Efter bad, mat och sömn i samma badkar!) och var hemma först efter ett. Hur som helst så gick det ritkigt bra. Var ute och gick med både Figaro och Hogge så att vi lärde känna varandra i det vackra vintervädret. Har några bilder som ska upp sedan på både fjordingen och shettisen. Så var det till att fodra, mocka, packa hö och pyssla lite. Tog totalt tre timmar och sedan kände jag mig rätt mör. Trött rent utav.

I vilket fall så var det att spela Mage sedan, som tog resten av dygnet och nu... är det visst klart att jag ska spela Drakar och Demoner hela natten. Vildhjärta.. Passar nog en VildKatt som mig. Höhö..

Eller som Sel sa "Jag är så himla fyndig!"

http://vildkatt.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0