Förkyld

Det suger att vara snorig och tjock i halsen. Nog för att jag har feber i omgångar också, men man blir liksom inte riktigt sjuk i rätt nivå så att säga. Jobbigt att andas är väl en sak, men man har ork att bli rastlös också, vilket håller på att göra mig hyper emellanåt. Nu har jag rent egenerellt inte gjort så mycket i helgen, men jag gjorde mat med några kamrater i alla fall, vilket nog var tur med tanke på att jag inte känner mig hungrig alls. Eller så känner jag mig utsvulten. Är antingen eller hela tiden, och då har jag ändå bara varit dålig sedan i lördags eftermiddag. Tyvärr fick jag ju stryka mitt stallbesök idag så nu får vi se när det blir dags igen.

Mor min kommer hit upp på torsdag och sedan ska vi försöka ta oss till Jokkmokks marknad i helgen, men jag tror Karin gärna såg att jag tog hästarna en dag också. Borde gå att passa in, för händer det inget exeptionellt så far nog jag och mor min dit på fredagen så kan jag ta hästarna på lördagen om inget annat.

Går allt vägen ska jag dessutom ha första kvällen med min studiecirkel med Warmachines på torsdag också. Bara föreningens forum kommer upp så jag kan se om min beställning alls har kommit vill säga...
Så.. det gäller att bita ihop och bli frisk snart för annars lär jag ha en riktigt trist vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0