Mer jobb

Igår gjorde jag premiär bakom en riktig bardisk, vilken var placerad på Luleås enda rockbar, och verkar ha klarat mig rätt bra bland drinkar och mängder med öl. Inte nog med att det sades att jag skulle bli schemalagd, utan jag fick dessutom två mailadresser från besökare på krogen. Ett sätt att ta kontakt antar jag, men jag lär nog inte nappa. Fast det är klart, ett litet poke på Facebook och de kommer kanske tillbaka? Bra för äffärerna. ;)

Annars var det rätt roligt. Stressigt och varmt förvisso (Tack goda Gudar för att det är rökförbud på krogarna numera!) men det var bara att hålla igång! Timmarna gick rätt fort över och med ens var det natt - ja nästan morgon. Mina ben klagar däremot! Vad ska en maskinförare springa omkring på benen i timmar för?

Så, numera har jag ett heltidsjobb och ett extraknäck vilket känns bra nu, men än bättre när heltidsjobbet tar slut. Nu har jag kanske lite möjlighet att faktiskt tjäna lite pengar också till vintern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0