Fel, fel, fel!

Idag är en sådan dag då inget känns rätt. Allt känns fel och orättvist och inte ens kroppen vill fungera - fast här vet jag i alla fall varför. Jävla p-piller är allt jag säger.

Jag är rätt arg. Inte minst för att jag uppenbarligen inte varit annat än en chaufför idag, en man lånar bilen av men i övrigt inte behöver säga ett enda ord till. Sedan kräver andra betalt av en för en full tank bensin där man använt hälften.

Jag är arg, men mest av allt så är jag ledsen. Ledsen över att ingen verkar bry sig, över att ingen frågar hur jag mår eller hur dagen varit. Att jag ska behöva tigga om lite medömkan av en IRC-kanal, som tystnar, fastän jag har träffat folk hela dagen.

Och framför allt är jag ledsen för att jag verkligen gått från "Älskling" till någon som knappt förtjänar en klapp på huvudet. Idag vill jag bara veta var jag gjorde fel så att jag kan lära mig till en annan gång, men inte ens det verkar jag få, nu när jag äntligen tar tag i saken.

Dagar som denna.. Hoppas verkligen att de inte blir många.


"..för är bara regn hos mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0