Annat sommarjobb?

NCC ringde idag och gav mig en andra chans att komma in på intervju redan på onsdag! Det innebär att jag, under morgonen, skickat dem lite meriter och referenser och att jag nu sitter som på nålar!
Jag hoppas verkligen att de ger mig ett bra förslag så att jag kan tacka ja. Har ju redan jobb på Golfklubben, som sagt, men om NCC tar in mig på lite bättre premisser, ja då är det ingen tvekan om saken. De finns ju över hela landet, så får man in en fot där finns det goda möjligheter att man kanske dels kan få heltidsanställning, dels kan få en merit till resten av koncernen. Något, som i slutändan, kanske kan ge mig en möjlighet till att flytta söderut?
Stora planer från min sida, men vi får se hur det blir. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0