Bil!

Bilen fungerar! Ska bara byta bort det tillfälliga blinker-relät, som för närvarande leker bensinpumpsrelä, så är allt tip-top igen. Eller nå, måste byta lampor också, men sedan! Ja, sedan är allt klart. Allt tack vera Dennis och Sofie som lyclats sätta in en ny växellåda åt mig, medan jag själv inte var till någon hjälp alls. Borde kanske skriva om företagsfesten vi hade i fredgas, men vi kan väl låta oss nöja med att det var trevligt - jag spydde - jag var sjukt bakfull. Kort men korrekt.

Satt just i spel med Sel, vilket visade sig vara sådär lagom smart igen. Efter elva vet jag ju att hon är hopplös. Mycket riktigt - hon verkar ha somnat igen. Det som ändå skulle vara en kvickt övcerstökad händelse! *skratt* Vissa är hopplösa helt enkelt. Vi får nog ta det i efterhand. Blir kanske mer utbroderat då också, med tanke på att också jag ska i säng typ nu. Egentligen borde jag väl sovit för minst en timme sedan, men jag har faktiskt fria kvällar fram tills på söndag. Härligt!

/VildKatt - som fortfarande känner sig rätt tam sedan i lördags

Kommentarer
Postat av: emelie

Japp björnen heter Varulven. Söt som få är han! Skönt att bilden funkar igen! På mån åker jag till järvzoo på konferens. Hoppas jag träffar Roger för honom har jag inte sett sen studenten. och det var ju ett tag sedan...

2009-09-03 @ 12:43:24
URL: http://emelille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0