SävCon

Dit far jag i morgon förmiddag, även om jag inte vet vilken tid ännu. Kom på, för bara dryga timmen sedan, att jag ju inte längre äger ett liggunderlag men Sofie räddar eventuellt mig och ska frösöka leta upp sitt rosa (?!!) till i morgon så vi kan åka förbi och hämta det i Byske. Söta Sofie! <3
Jag sover nämligen så sjukt dåligt om jag ska sova på bara golvet nämligen så hon räddar mig eventuellt från att gnälla ihjäl folk - om jag alls försöker mig på att sova vill säga. Är det kul omkring mig brukar jag glömma sådana detaljer!

Men packat har jag i övrigt. Förvisso ligger Lilla Söta kvar utanför väskan, men hon ska få följa med på sin allra första resa. De växer upp så fort de där små datorerna! Och badkläder har jag med mig för det ska bli bad på lördag! Wei!

Så, får jag inte igång internet under helgen så vet ni var jag finns - i Sävast på rollspelskonvent!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi syns i Sävar!

2009-10-30 @ 10:26:12
Postat av: Xhakhal



Sävar, inte Sävast :P Sävast är en liten by utanför Boden ;) Sävar är en liten håla utanför Umeå.

2009-10-30 @ 14:58:35
URL: http://verdokai.deviantart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0