Onsdag

Nu har jag kommit in på min andra vecka som arbetslös och det börjar väl bli lite tråkigt - på dagtid. Kvällarna är fortfarande fulla av pyssel och rollspel medan dagarna är rätt tråkiga. Idag tvättade jag, till exempel. Ja, och gjorde pappersarbeten till Arbetsfömedlingen och A-kassan.

Men jag har fått tag på Bellas ägare och nu kommer hon på måndag - samma dag som Sandra sticker till Västerås, så snart är det slut på semestern. Eller ja, det är typ redan slut för i morgon ska jag städa ur bilen, köra syrran några ärenden, utföra några sådana själv på både Myrorna och Röda Korset och packa. På fredag far nämligen jag, Arvid, Elin, Wilper, Joel, Anders och David iväg till SävKon och ska vara nördiga ett par dagar. Ska packa ner badkläder inte minst, för tydligen kan man bada där någonstans!
Bada, bada, bada...

I övrigt är jag så trött på forum ibland. Jag är mer eller mindre aktiv i några stycken och det finns nästan alltid folk som kan tolka den mest enklaste av texter på de mest konfliktsökande av vis. Att folk ens orkar engegera sig så hårt med att finna dispyter är bortom min förståelse och man kan inte göra så mycket åt det heller eftersom de inte ger sig. Likväl är det, inte helt sällan, vid tillfällen som dessa som jag kan få visioner av hur mycket bra saker man kan ha ett hagelgevär till.. Och ja - alla visioner slutar med blodfläckar.

Men nu, nu ska jag i säng så jag orkar städa ur bilen i morgon och innan jag ger upp för min mage. Den vill nämligen ha mat, men det får den inte. Inte så här sent! Inte ens efter ännu ett najs spelpass med Fannyn. Fanny som väl snart borde tröttna på mig och mina karaktärer med tanke på hur vi suger oss fast vid henne. Till och med så hårt att vi skickar henne sms för att få komma till att spela. XD

Godnatter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0