Nattshopping

Satt uppe vid datorn efter att jag kom hem efter warhammermålningen i natt (var typ hemma halv tre!) och såg att jag fått mail från figleaves som hade rea på en massa underkläder. Något som resulterade i att jag faktiskt tog mod till mig och började shoppa loss. Någon timme senare sitter jag med ett antar varor i shoppingkorgen och börjar sålla ut vad jag vill ha och vad jag inte akut behöver. I slutändan kom jag ändå upp i en fyra BH och en totalsumma på dryga 750:-, vilket känns som ett kap! I vanliga fall är det nämligen ungefär vad jag betalar för ett styck plagg på den lokala underklädesbutiken, och nu sitter jag och hoppas på att allt ska passa!

Vet nämligen, inte minst, hur svårt / lätt det är att skicka tillbaka prylar om det skulle vara helt åt helvete, och få tillbaka sina pengar. Blir nämligen att det kommer skickas från UK och därmed är det allra första gången jag köper något från utlandet via internet! Spännande på det där löjliga viset!


Sedan ska man bara se ut som en modell också, så man kunnat göra kläderna rättvisa. XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0