En vecka kvar!

Det är knappt att jag kommer ihåg när jag var med i så många sociala sammanhang som nu. Måste varit i gymnasiet sist, om sanningen ska fram, men på senare tid har verkligen rollspelandet slukat allt. Inte för att jag klagar, det gör jag verkligen inte, men det ska ändå bli skönt med lite paus från det hela för att fånga upp sitt liv igen. För jag kommer snart att behöva en paus på en vecka eller så, för snart, snart, snart kommer Bella!

Insåg just, denna söndag då man vrider tillbaka klockan en timme, att det fan snart är dags! Tiden har gått så sjukt fort! Sandra är borta några dagar då hon ska till Pajala och mecka med flygplan, sedan är hon hemma en helg för att fara på måndag om ganska exekt en vecka. Då kan jag hämta hit Bella! Och jag har inte hittat de gamla hundskålarna jag hade så jag måste köpa hem ett par sådana, och jag har fortfarande inte lämnat tillbaka halsbandet jag råkat glömma här efter att jag lämnat tillbaka hunden efter helgbesöket hon fick genomlida i mitt och kattens sällskap. Känns som om ingenting är gjort och att jag knappt hunnit blunda innan det blivit dags!

Åh, det ska bli så spännande och kul!

Man kanske ska höra av sig till hennes ägare också en sväng. De har väl inte hört av mig på två veckor nu så det börhjar bli dags. Har ändå lite frågor att ställa, så jag kan lika bra få det gjort. Wiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0