Andra natten med Bella

Vi försov oss båda två. Planen var att gå upp vid halv nio, vi kom upp tio i tio båda två. Inte minst eftersom jag glömde stälal mobilen, trots att jag vill minnas att jag var på väg. Eh ja, fail, helt enkelt. Däremot har natten gått utmärkt. Inget skällande, bara sovande. Tror alla tre var trötta faktiskt, men vad gör väl det? Gick utmärkt att stänga köksdörren. Katten ville inte in och Bella brydde sig inte alls.

Nu när vi vaknat, och hunden fått frukost, ska vi däremot fara ut till mitt jobb och hämta min plånbok, sedan ska Bella hem till sina ägare så jag kan fara iväg och spela rollspel. Och jag har bestämt mig, jag behåller henne så får jag ringa och tacka nej till terriern - bara hennes ägare vill ha kvar mig. Tog bort annonsen igår efter ännu ett brev. Den här gången en femårig shetland sheepdog som ville ha en fodervärd. Men som sagt, jag har bestämt mig, för det har redan gått så fort med Bella att jag inte har anledning att tro annat öän att dte kommer gå skitbra det här.

Men så, nu ska vi ut. Höres!

Kommentarer
Postat av: emelie

Vad kul för dig. Jag är avundsjuk. Vill också ha vovve!

2009-10-11 @ 11:00:51
URL: http://emelille.blogg.se/
Postat av: Fanny

Heja heja! Det låter ju super ^^

2009-10-12 @ 10:07:19
URL: http://femtonmiljonertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0