Adana vs *Man i Huva*

Spel, spel, spel, spel, spel... Rollspel.

Satt uppe till sent inpå natten igen, inte för att spela Dark Heresy den här gången, utan för att ta tag i spelet på syskonskapet. Två loggar fick jag ihop och känner mig så sjukt nöjd. *Man i huva* har det allt annat än lätt där Adana onekligen gör vad hon kan för att få ner honom från hans höga hästar. Och detta är ändå en relation som började med "Argh, jag avskyr honom!" och på en fem - sex möten gått till "Åhå! I can use this!" och jag vet exakt vart det ändrades. Att betala hyrsvärd för information gör dem mycket vänligare inställd till folk helt enkelt. Får se vem som går vinnande ur denna mentala strid, för så långt vill jag påstå att min knekt leder med två noll.! Wei! Och hon tycker, förstås, att det är jätteroligt! Sedan får vi se hur länge det håller i sig. Hon har ju en viss förmåga att få igen för allt skit hon hittar på.

Men två loggar på en afton som båda får mina käkar att värka, det är bra jävla betyg, och så sjukt roligt att spela! Inte konstigt att man bli beroende! <3

I övrigt försöker jag få igång min alvinna, vilket går.. sådär. Det är alltid klurigt med nya roller, men jag tror jag ska få rätt på henne bara jag får tag i lite motspelare!

Inte jul ännu, men snart!

Adana, målad av Wera - så klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0