Trött och sliten

Snark.

Jag är trött.
Börjar väl bli för gammal för att dricka starkt på fredagen, träna styrka på lördagen och faktiskt vara ute och springa idag - trots att konditionen tröt och det värkte i luftrören. Har regnat och varit jävligt hela dagen så all snö börjar tyvärr rinna bort och kvar ligger hal is. I do not approve! Ändå hade vi snöbollskrig i vätan, Elin jag och Oskar, tillsammans med Elins mellanspets Loke. Och så har jag spelat rollspel förstås. Och så fick jag köpt en hundbur som jag ska vänja in Bella in. Ett riktigt bra kap som jag tror kommer hjälpa en hel del.

Men phu! Men man är fan ingen ungdom längre, så mycket ska jag ha sagt. Och jag undrar hur jag egentligen hinner med allt, för tiden går så fort även när jag nu inte jobbar. Fast å andra sidan gjorde jag knappt annat än jobbade under hela sommarhalvåret. Ska dock se till att se över kassakort och sådant skit i morgon, för det har jag fortfarande inte fått gjort. Hopplös är vad jag är, men i morgon ska jag fan städa upp här - och se över alla pappersarbeten så man faktiskt kan få en eller annan utbetalning framöver. Pengar behövs annars vräks man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0