Nackspärr och kaniner

Eller i alla fall något liknande. Musklerna värker och jag känner mig jävligt begränsad när jag försöker se mig om. Av någon diffus anledning så har nämligen musklerna just nedanför nacken och mellan skulderbladen stelnat till så in i helvete att det faktiskt är svårt att se sig om. Inget som hindrade mig från att ta mig ut till systembolaget sedan ut till Gammelstan. Plockade upp en inget vetande Oskar och tvingade med honom ut tillsammans med Bella. Blir som att rasta alla djuren samtidigt. *flin* Gammelstans kyrkoby är i övrigt ett fint ställe och vi balanserade på blötsnö över fuktiga plankor. Rätt halt alltså, men det var mest Oskar och Bella som gled runt - jag klarade mig å andra sidan rätt bra! Har sjukt mycket agilitystats alltså. *HOST*

Kom just hem faktiskt, så vi har varit iväg i dryga fem timmar och också hunnit med ett kort besök på ICA för att köpa lite kvällsmat och sötsaker till mig. Måste snart lägga mig av med den ovanan att äta sötsaker, men vad fan, några dagar till gör ingen större skada. Vi får ju ändå besök av Sofie och Keilzie i morgon så då kommer det bli mycket hund och mycket bakande. Bullar och pizza står på menyn.

Blev bjuden på inflyttningsfest också, men det lär jag nog stryka. Inte nog med att Syskonskapet har medlemsmöte i morgon, utan de skulle visst sikta in sig på att gå på kårpub med. Verkade tro att jag skulle ha ett kårkort.. Ha ha. Jag har inte studerat så mycket som minste ämne sedan 2003 och ansökt om lika lite, så inte en chans. Kanske blir att man dyker upp i lägenheten som ska invigas för att säga hej - i bästa fall. Fast troligtvis inte. Erbjöd Oskar att komma och göra mig och Sofie sällskap så det kanske blir något sådant istället.

Måste förresten bara visa världens sötaste kanin! Jag som inte ens gillar kaniner!

Fluffkanin

Je t'aime´s Mio heter han och säljs av Hanna Persson som har uppfödning av just kaniner. Ta en titt vet jag, för ska man någonsin ha kanin ska man ha sådana här som är både söta och verkar vara väl ompysslade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0