Nya förändringar

Long time, no see!

Det börjar bli sommar och det märks också över internet. Folk blir sämre på att uppdatera sina bloggar och man har oftast annat att göra än att sitta online och uggla. Jag är, ovanligt nog, inget undantag och jobbar dessutom heltid på golfklubben igen. Just nu har jag mest sått, vilket inneburit att jag gått omkring med en såkärra över greenerna. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Vill man ens veta hur många mil det blivit? Å andra sidan har mina byxor blivit för stora för mig, så jag får väl anta att det är rätt nyttigt.

Varför jag äntligen fick för mig att skriva i detta nu är rätt enkelt. Jag sade upp min plats på hästen som jag haft i mer än ett halvår nu och anledningen till det är att jag inte längre känner att jag har tid. Det är nästan alltid något som lockar ute i stallet och samtidigt händer det så mycket överlag under sommaren. Lajv ska planeras, spel ska utföras, familjen kommer på besök och då och då kanske jag ska försöka göra något semestrigt också - utöver att jag ska försöka att ta så många helgklippningar på golfklubben som möjligt. Jag behöver hamstra pengar till en osäker höst.

Således blir det ingen häst utan jag ska istället se till att ordna upp balkongen, hänga upp tavlorna i mitt rum som legat vilande och se efter katten lite bättre också. Han har hamnat i skymundan och det märks - han är fullkomligt odräglig för närvarande.

Men just nu, ja just nu ska jag städa upp här, för det gjorde jag inte igår då jag passade på att njuta av min lediga dag, så på med lite happy-party-musik, plocka fram dammsugaren och en soppåse, så kör vi!


Jodå, det börjar bli riktig sommar också i norrland nu!

Kommentarer
Postat av: Xhakhal

Sommar, sommar och sol! :3

Men ja, folk är kassa på att uppdatera, jag är inget undantag, men jag gör å andra sidan ingenting kul så jag har inget att skriva om XD

Kul att någon tar sig i kragen i alla fall ;)

2009-05-22 @ 21:34:02
URL: http://xhakhal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0