Spel! <3

Hela helgen har gått och vilken lång helg sedan! Faktiskt FÖR lång, hur konstigt det nu än känns att ens skriva det. Jag har faktiskt varit rastlös, vilket säkert kommit av att jag Inte klivit upp klockan sex och sedan vandrat med såmaskin hela dagarna igenom. Men spelat har jag gjort. Bordsrollspel och över syskonskapet, och det i sådana mängder att det nästan är löjligt. *skratt* Vet inte hur många loggar som gått åt, men det är sjukt många i jämförelse med vad jag totalt spelat på senare tid.

Idag var det Tangokväll som gällde och jag var sällsamt nervös innan det satte igång, samt under stora delar av själva spelet. Det är mycket som pågår under min polisinspektörs hud som folk naturligtvis inte ser, men som Jag onekligen Känner. Löjligt men jävligt sant. Jag var fullkomligt uppe i varv när jag satte igång och det var inte förrän min roll började bli frustrerad som det lade av - timmar senare!

Och ja, jag är fortfarande vaken och uppe, trots att klockan snart är ett och jag dessutom ska upp sex igen, tillbaka till jobbet därmed, men jävlar! Det var ett så himla najs spel, och man måste älska Jonathan Grip för att han är ett sådant härligt ärkeas. Jag är fan snart kär i honom med, även om det går emot mina principer. Synd att Almond är så förbaskat upptagen alltid, för hennes spel ger mig alltid sådana kickar. *garv* Beror nog på att hennes roller alltid startar någon slags åsikt hos mina roller. Hujja! *ruskar på sig* Får se om mer skit drabbar min inspektör efter det här jippot. Hon är ju och travar omkring i Elysiumet as I write. Åtminstone är det tänkt så: Inspektion av Elysium

Får se vad det leder till.

Over and in bed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0