I all väntan

Sitter på traktorn och skriver via mobilen utan annan anledning till detta än just det att jag kan. Kanske inte något man ska vänja sig vid, om inte annat så för att det garanterat inte är billigt att näta över telefonen. Any way... Soligt och fint är det i alla fall och jag sitter med bara vita ben i väntan på jord, så jag kan så vidare. Lite segt. Mest för att jag ju inte gärna kan sitta här och sova. Golfarna skulle nog bli jävligt suspekta då. ;-) Mest vill jag hem och spela. Ser du det Fanny?! ;-)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, jag lovar att du ska ha ett mess väntandes när du väl sliter dig från det fina sommarvädret ;P

2009-05-25 @ 14:29:58
URL: http://www.zic-zac.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0