Merre + San = Sant

Halsen värker och jag har drömt om riverrafting och elaka saltvattenskrokodiler i kombination. Jag tror jag börjar bli förkyld.

Spelade awesome spel i natt med en jävla röra karaktärer. Mernerde och Sanfindell var de två som spelade mest roll för mitt gamla hyrsvärd däremot, men det förvånar väl ingen. Så mycket som pågår på så liten yta ändå. Mer under ytan än vad som faktiskt syns, även om det blev fint med våld igår. Våld med undertoner, det är vackra saker det!
Ska dock se om vi inte kan göra ett experiment med Sanfindells förmåga och så ska Adana få hitta Mernerde i stallet, är det tänkt. En jävla röra även i kväll, med andra ord.

Jag har fortfarande inte scannat in vad litet jag lyckades plottra ner på papper när datorn var nere heller. Jävlar, vad seg jag är med vissa saker!

Först ska jag dock iväg på min travkurs, så jag är väl inte hemma förrän närmare fem igen. Ska packa ner mig arbetsmaterialet, Coralls nya täcke och körspöt, så jag kan ta och longera lite ikväll innan jag far hem igen för det fortsatta spelandet.

Ser fram emot det. Travkursen, förstås, men främst spelandet faktiskt. Är man nörd så är man. XD

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul med travkurs! :D

2009-03-08 @ 16:55:33
URL: http://annnapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0