Jag skriver, alltså finns jag.

Nog lever jag allt och borde ha saker att skriva om, men jag har faktiskt glömt alla små ämnen som jag kunnat ta upp nu under en veckas tid. Åkte iväg till Arbetsförmedlingen i Skellefteå via arbetsförmedlingen i Luleå, vilket innebar att jag samlade på mig massa papper om tillgängliga utbildningar och saker. Papper / böcker/ häften som man inte tittat i sedan man först fick dem, förstås. man gör alltid så.

I Skellefteå råkade jag på ett par lajvare och fick också mött Sel och jycken. Dem sög jag mig sedan fast på så att jag därmed fastnade i Byske någon dag eller så. Inget som märks över nätet eftersom hon är rik nog att ha två laptops så jag lånade den ena. Hur svårt är det inte att sitta och skriva på en sådan när man är van vid sin egen stationära? Skitsvårt ska meddelas, men nog tusan fick jag spelat ändå.

Annars är det väl lördagen den 4:e som gäller då Raymond fyller 50 och ska ha maskerad med 50-talstema. Grease får eventuellt slänga sig i väggen, bara jag hittar något att bära. Myrorna är bra skit har jag hört. ;)   Funderar på att köpa mig en peruk eller så, av billig sort. Om inte annat så borde man passa på medan man är korthårig!

Rider gör jag förstås fortafrande. Corall brunstar dock nu så hon är lite bäng men det ger sig förr eller senare det där. I morgon tänkte jag longera henne, för hon har sådan motvilja att gå i volter. Inte en chans att hon ska komma undan det. Träning, träning! Och jag verkar få mitt jag med, för jag tror byxorna börjar bli för stora om midjan. Helt sanslöst. *garv*

Mycket World of Warcraft också. Blev level 71 idag på min DeathKnight så nu börjar det kännas att man rört sig framåt. Snart kan jag vara med och leka med de stora pojkarna. Och Annika. Växjöfolket blir aldrig av med mig, för det är dem jag spelar med. I övrigt vill jag iväg till GothCon, men det är bara att glömma. Folk for dock idag så man kan ju sitta här och slemma över det faktumet att man inte kan hänga med. NÖRF!
Får hoppas det blir medeltidsveckan som kompensation. XD

Kommentarer
Postat av: Jenny



Ja, jag kommer sitta här och peka och skratta åt att du inte får följa med på gothcon.



Eller GRÅTA över att jag kommer sakna Katten hela konventet D: gissa själv vilket som är sant ;)

2009-03-24 @ 11:58:29
URL: http://xhakhal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0