Midsommar

Myggbett överallt och håret är luftigt och i oreda, men midsommarfirandet är allt annat än över. Igår var jag med ute i Sels stuga tillsammans med hennes familj och deras vänner och släkt. Vädret var inte strålande, men framåt natten så var havet lugnt och stilla och solen går ju aldrig ner, så vi passade också på att ta ett dopp i det blå. Kallt som attans! Men nu är det gjort i alla fall. För Sel, mig och hennes mamma åtminstone. Ikväll ska vi dock vidare med en hel del av dem som var med igår. Travnatt ute i Skellefteå! Jag har pengar att satsa så sedan får vi väl se om det blir ett ramaskri av en eller annan sort. Tur att man är vettig nog att hålla mestadels av lönen på annat konto under helgen dock.

Sel är däremot och jobbar i detta nu, så jag passar på att sitta här och uggla efter att jag varit ute och gått med Keilzie en sväng. Lämna ett litet meddelande i bloggen och kolla på TV-shop som nästan lyckas med att göra mig en smula nyfiken på en eller annan produkt - som jag inte tänker köpa. No friggin´ way!
Skräpreklam.

Nåja, jag ska väl ta mig en dusch tror jag, samt gå till affären en sväng. Om jag bara kan slita mig från Gilmore Girls.. som jag inte ens gillar. Rörliga bilder...  XD

/VildKatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0