Hormoner

Nu är det bekräftat: min nya Asus EEE (som är en Liten laptop) är på försändelse. Snacka om att det går fort! Lär väl ha den här antingen redan i morgon eller på tisdag! Jag längtar!

Det kärlekskranka, som jag lämnade en liten notis om i mitt förra inlägg, beror dessvärre (?) inte på att jag är särdeles intresserad av någon person - så mycket som att det uppenbart är sommar och det i sin tur väcker hormoner till liv. Roligare än så blir det alltså inte, även om jag anar att My hoppats på något annat med tanke på kommentaren hon lämnade efter förra inlägget.

Fast ska jag vara helt ärlig är det nog ändå tillräckligt roligt när hormonerna spritter i kroppen bara därför. Ger en bubbliga känslor och ett gott humör utan att det ska vara beroende av någon annan. Det är så livet skulle vara - hela tiden! Och nu är det verkligen sommar! Höga temperaturer och bad utomhus! Solbränna, knott och myggor! Jag får nog flytta än längre upp om jag ska finna svalka, fast där är solen uppe än längre i nuläget. Inte ens här går den ner ännu. Midnattssol ftw!

Och hata facebook. Nu har jag fastnat i vampyrwars, farmtown och maffiawars så jag konstat känner ett behov av att logga in. Håll tummarna för att det är en övergående fas.

I övrigt håller jag tummarna för att Almond snart ska posta spelmeddeladen till mig. Har snart inga naglar kvar att bita av! *fnittrar förtjust* Jag älskar mina rollspel, helt enkelt!

...och med tanke på att jag är född på 80-talet (eh?) så får ni här en nostalgitripp via Aqua. (Tack för den Sel!)


Kommentarer
Postat av: Illern

Been there, done that. Det går över och se'n kan man ta godbitarna (och irriteras över bekanta som publicerar menlösa applikationsmeddelanden en masse).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0