Det löste sig

Åtminstone för tillfället. Fick nämligen igång bilen, så i mrogon är det att se över den en smula, sedan skaffa rattlås genast och boka besiktning snarast möjligt så man vet vad nästa steg ska bli.

Jävla amatörer som inte ens kan tjuvkoppla en bil ordentligt, men än värre att de faktiskt ger sig på mig igen!

Nu har jag parkerat bland villahusen en bit ifrån mig, så jag hoppas den får stå ifred tills i morgon så jag får fixat allt.

Trevligt med rollspel idag. Klädde upp mig för detta allena och det var riktigt najs att slippa ur korsetten som min klänning till stor del består av. Måste ha ett blogginlägg med massa bilder snart, för jag har lyckats samla på mig en del från både stall och mig själv.

To come!

/VildKatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0