ARG!

Jag blir så jävla... upprörd!

Nu skulle jag till jobbet idag, hade bra musik i hörlurarna och vädret är strålande, och vad händer? Jo, folk har gjort inbrott i bilen, igen! Låset uppbrutet, kåpan av, men sedan hade visst något gått fel för bilen står kvar och startar bara inte!

Jag blir så jävla upprörd, helt enkelt. Det är knappast gratis att köpa / fixa bilar hela jävla tiden och vill man sno en bil försöker man väl sno en snygg, nej? Nej, för fan. Låt det drabba den som bara jobbat ett halvår i stöten!


Snart går jag fan bärsärk, speciellt om jag inte kan fixa ihop det här relativt billigt!

Tänk om det varit så simpelt också, att det gått att förhindra om jag bara skaffat mig det där fula rattlåset jag först tänkte på? Då är det än mer irriterande kan jag meddela.

Men nå, polisnmält är det i alla fall, och efter åtta ska jag också ringa Folksam och meddela om skadegörelsen, sedan får vi se om jag kan skicka någon kunnig på bilen som kan lappa ihop den åt mig. Går det bara på ett par tusen är det bättre än att jag ska köpa en ny, igen. Och bilen som skulle besiktas i morgon!
 GNARGH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0