Shoppingspree!

Lajvtider innebär shoppingspree och idag, då jag började fem på morgonen, passade jag på eftersom vi slutade halv två. Det skulle jag kanske inte gjort för med ens satte shoppinggenen igång och hundralapparna flög som skjutna ur en kanon. innebar dock att jag fick en jävla massa prylar emd mig hem, och en ny frisyr. En frisyr som inte blev som jag tänkt, därför att jag alltid lyckas förtränga att jag är självlockig, men jag tror det blir bra med lite plattång och fix. med en burk hårfärg dessutom, kommer jag nog bli en duglig Adana till det kommande lajvet i helgen. Bara min arrangör får tummen i röven och ger mig min intrig som fortfarande är sällsamt frånvarande. För hans egen del hoppas jag (och tror) att han tänker ge mig vissa förhållningar genom den nämligen.

Och så jobbade jag natt igår, nio långa timmar mellan halv nio på kvällen och halv sex på morgonen, vilket var sjukt segt i slutet (nickade till och med till, så gräsklipparen åkte en bit utanför den tilltänkta ramaen för banan) men fint var det. Kommer dock inte sätta upp alla bilderna här (vilka alla är tagna med mina usla mobilkamera), utan vill man tvunget se resten kollar man här på bilddagboken.

Men vi kan ju börja med lite bilder från arbetsnatten. Och notera att de är tagna på "NATTEN".


23.30 ___________________23.43 ___________00.05

02.53______________________03.00

Och så till dagens shoping med inriktning på lajv (maten jag köpte, som bestod av riskakor, kom aldrig med på bild. Så ej heller alla de liter energidryck som jag inhandlat till den fortsatta arbetsvecka som innebär att jag ska upp 03:50 om morgnarna) kom alltså att sluta så här:


Ny friss. Eh. Just. + Lajvskor a 300:-

Innehåll på följande bild (med cirkapriser) där det mesta är köpt på Myrorna:

Ett par lajvskor, (300:-) ett par naturfärgade linnebyxor (45:-), Ljusstake (40:-?), ljusassiett (15:-), två korgar (30:-), skohorn (30:-) Ljusbun hårfärg: (55:-), ett par randiga strumpor (15:-), två paket elastisk linda (82:- åt att linda åt boobsen till lajvet), bofferkniv (85:- från Toys R´us), hatt med blomma som ska BORT (30:-), svart gameson från nyss nämnda leksaksvarohus (125:-) och en flätad väska - som inte syns (30:-)

Total summa: 882:-



Eh.. snåla inför hösten var det ja. Jag återkommer dit.

Och läggs dessutom till en klippning på det a 380:- där frisören dessutom skulle försöka tussa ihop mig med en kamrat till henne, så eventuellty kunde få hjälpa kamraten med hennes häst till hösten när kamraten klämt fram sin unge. Det ni!

Och så passar jag på att säga hej till min faster, som jag hört faktiskt följer den här skiten. XD

Hej hej Nette!
*vinkar*

Och till sist får jag beskylla Fanny för kommande länk, då jag råkade glo i hennes bilddagbok och därmed fick upp en låt om hur väl jag vill vara Kanadensare. XD

/>

Kommentarer
Postat av: John

Bofferkniv från Toys R Us? Är de nåt att ha??

2009-07-13 @ 21:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0