Msn-bevis

Ingen har väl undgått att notera att jag inte har en normal dygnsrytm? Nu har vi Anna från södern på besök och jag satt uppe hela natten för att kunna säga hej, bara för att sova framåt morgonen sedan. Halv fyra, efter att ha vaknat vid flera tillfällen av att de andra två (syster och Anna) fnissat och pratat, så kom jag upp igen och vi spelade Uno och har käkat tacos, kollat på TV och käkat kladdkaka. Sedan hamnade jag här framför datorn igen, som vanligt. Natalie, min varulv, pratar med vampyren Petra i telefon i detta nu och Sarah, min polis, råkade på primogenen för Brujah men fick vad hon ville ha. Slutet gott, allting gott?

Och däremellan får man meddelande på msn som man passar på att fånga på skärmavbildning bara för att visa upp som fula inlägg här i min alldeles egen blogg!


Inte varje dag man kommer in med så klockrena sanningar och dessutom får biverkningar av det, eller vad säger du, Sel?
*fniss*


Kommentarer
Postat av: Johan

Fast bland folk som inte jobbar kontorstider bland en viss åldersgrupp så är det väl inte så hemskt onormal dygnsrytm?



//JJ

2009-01-30 @ 17:33:45
URL: http://vetsaga.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0